Proces rezerwacji

Miasto
Ładowanie
Data przyjazdu
Ładowanie
Data wyjazdu
Ładowanie
Waluta
Ładowanie
Osoby / Łóżka
Ładowanie
Pokoje:
Ładowanie
Dla palących
Ładowanie

Zarezerwuj_hotel

Pomoc w rezerwacji

Szybkie pytanie

Pomoc

rezerwacje@4...

Pierwsza wizyta


1. Jak działamy ?

Serwis 4hotele.pl umożliwia Państwu dokonywanie rezerwacji z natychmiastowym jej potwierdzeniem.

Płatność za rezerwację odbywa się przed wizytą w hotelu lub bezpośrednio po przybyciu na miejsce.


2. Korzyści z rezerwowania noclegów w serwisie 4hotele.pl

Nasz serwis posiada jedną z największych baz hoteli w Polsce, można u nas znaleźć atrakcyjne oferty noclegów o wybranych przez Państwa parametrach.

Zalety rezerwacji w serwisie 4hotele.pl:

  • - noclegi tańsze nawet o 60%
  • - rezerwacje dokonywane nawet na ten sam dzień
  • - wystawianie Faktur VAT
  • - możliwość rezerwacji 24 godziny na dobę

Bez zbędnych kosztów i formalności

Dzięki automatyzacji systemu rezerwacji skróciliśmy formalności do minimum i wyeliminowaliśmy dodatkowe koszty.


3. Rezerwacja


a) Jak szukać hotelu ?

Dla Państwa wygody zamieściliśmy formularz, dzięki któremu możecie Państwo szukać noclegów w wybranym mieście na dany dzień i według kryteriów związanych z rozkładem pokoi.

Umożliwiliśmy dodatkowo wyszukiwanie za pomocą linków i ikon rozmieszczonych w serwisie.

b) Jak rezerwować ?

Po wybraniu hotelu z listy na określoną przez Państwa datę należy wypełnić i wysłać formularz rezerwacji.

c) W jaki sposób dokonać płatności ?

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i pragnąc zapewnić komfort obsługi proponujemy kilka możliwości dokonywania płatności :

  • - kartą ( transakcje OnLine )
  • - przelewem bankowym ( transakcje na zapytanie )
  • - przekazem pocztowym ( transakcje na zapytanie )
  • - "Rezerwuj - Przelew do 3 dni przed"
  • - płatność na miejscu w hotelu

W cenę noclegu wliczone są usługi opisane w formularzu rezerwacji, w miejscu opisującym typ pokoju.

Pozostałe usługi są płatne w hotelu.

Szczegóły - "WARUNKI REZERWACJI"

d) Potwierdzenie rezerwacji

Rezerwacje OnLinie dokonywane w serwisie 4hotele.pl potwierdzane są automatycznie po otrzymaniu płatności od Rezerwującego.
Rezerwacje na zapytanie (wymagają indywidualnego potwierdzenia przez Operatora) potwierdzane są maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.

Szczegóły - "WARUNKI REZERWACJI"

Reklamacje związane z brakiem potwierdzenia zgłaszać należy do :

Polish Travel Quo Vadis Sp z o.o.
ul.Ptasia 2
00-138 Warszawa
tel.: 022 322 85 00

eTravel S.A.
ul. Woronicza 15,
02-625 Warszawa
tel: 0 801 08 08 07

lub
e-mail.: rezerwacje@4hotele.pl

e) Faktura

Na Państwa życzenie Operator automatycznie po otrzymaniu płatności wystawia fakturę VAT i przesyła na wskazany adres. Przy wyborze płatności za rezerwację w hotelu faktura jest wystawiana na miejscu przez hotel.


4. Jak anulować rezerwację ?

Aby anulować rezerwację należy wypełnić i wysłać zamieszczony w serwisie formularz anulowania rezerwacji.

W przypadku anulowania rezerwacji pobrane mogą zostać opłaty, a zwrot należnej kwoty następuje na konto wskazane przez Państwa w formularzu anulowania rezerwacji.

Szczegóły - "WARUNKI REZERWACJI"


5. Jak zmienić rezerwację ?

Jeśli chcą Państwo zmienić rezerwację należy wypełnić, zatwierdzić zamieszczony na stronie formularz zmiany rezerwacji

Szczegóły - "WARUNKI REZERWACJI"