Proces rezerwacji

Miasto
Ładowanie
Data przyjazdu
Ładowanie
Data wyjazdu
Ładowanie
Waluta
Ładowanie
Osoby / Łóżka
Ładowanie
Pokoje:
Ładowanie
Dla palących
Ładowanie

Zarezerwuj_hotel

Pomoc w rezerwacji

Szybkie pytanie

Pomoc

rezerwacje@4...

Prosimy o podanie

1) Numeru rezerwacji operatora

Numer rezerwacji znajduje się na VOUCHERZE. Znaleźć go można również w emailu, który przychodzi po pomyślnym dokonaniu rezerwacji.

2) Numeru zgłoszenia rezerwacyjnego

W przypadku kiedy korzystali Państwo z formy płatności "Przelew 3 dni"

Jeśli wprowadzany przez Państwa numer rezerwacji jest niepoprawny prosimy o kontakt za pomocą e-maila lub usługi szybkie pytanie. Nasz dział obsługi, w godzinach działania, postara się jak najszybciej wyjaśnić sprawę.

Zmiana rezerwacji:

W celu dokonania zmian we wcześniejszej rezerwacji, proszę wysłać do nas informację wykorzystując poniższy formularz. Należy podać numer swojej rezerwacji, a w przypadku jego utraty, szczegółowe informacje opisujące rezerwację: datę i godzinę, nazwę hotelu, miejscowość, imię i nazwisko oraz e-mail.

Przypominamy, iż ZMIANA WARUNKÓW REZERWACJI odbywa się zgodnie z WARUNKAMI REZERWACJI.